Hej mina fina!
Nu är jag hemma efter bra dagar runt Skåne och hos kusinerna! ♥
Helgen hos kusinerna har varit jättebra med bad och födelsedagsfirande för Jens och runt lunch idag åkte vi hemåt. 
 
Semestern har varit riktigt lyckad med många nya sevärdigheter och upplevelser och vädret har verkligen varit på topp! Även här hemma är det väldigt varmt, runt 30 grader, så jag sitter faktiskt i vår svala gillestuga just nu. Överväger starkt att sova här nere i natt då det är så svalt, samtidigt som min kropp skriker efter min egna säng efter diverese hotellsängar, madrasser och soffor denna vecka, haha.
 
Jag har massor av ovvisade bilder och har även filmat under resan så jobbar på en film, är båda de sakerna av intresse för er att se? ♥ Vill ni se fler bilder och eventuellt en film? Let me know!
 
Hoppas ni har det bra och att vädret är på er sida även hos er! ♥
 
Två mobilbilder från igårkväll när vi var ute på en kvällspromenad. 
ajlimullersandvik.blogg.se

Jg tycker definitivt du ska sova i Gillestugan om du kan, man ska inte bli en pöl i onödan :D

Josefine

Ser härligt ut!

sv: Taack :) kram

Linn Strömberg

Åh vad kul att du haft det så bra <3

Hanna

Åh men tack! De är en perfekt stranden klänning verkligen :D hehe

coffeeandcupcake.blogg.se

Fina bilder :)

Emelie Andersson

sv: ja eller hur! helt otroligt att de kan vara så himla duktiga :)<3

Sarah

Najs att ni haft sån tur me vädret :)

Lovisa (wildisland)

Jag tycker att det skulle vara jättekul att se en film! :)

Nettan

Härligt att semestern blev bra :)

Julia

​Gud vad härligt!!

MALIN

Det ser helt fantastiskt ut! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress