Japp, jag har lite frågor till er nu, kära läsare, för att göra både mitt bloggande och er läsning roligare! 
 
 
Tycker ni att jag borde ha frågestund igen? Det var ju ett tag sen nu och jag har fått många nya läsare som kanske tycker detta skulle vara intressant. Självklart får ni alltid ställa frågor, och det är jag glad att många vågar göra när de undrar över något, men vad tycker ni om en frågestund? Let me know!
 
 
Okej, detta är ett beslut jag har reflekterat över länge och nu bestämmer jag mig för att rikta frågan till er; borde jag börja lägga ut enskilda dansvideos på bara mig? Med tanke på att jag bloggar väldigt mycket om dans, både delar dansvideos och bloggar om mina danspass och koreografier, och det faktum att ni sett mig tillsammans med showgruppen har jag fått några önskemål om att lägga upp videos på bara mig också.
Jag tycker att det låter som en kul idé (fast jag är fett nervös över det, haha) och jag vill verkligen våga då jag vet att några vill, men är det fler som vill? Är det något ni skulle tycka vara intressant och ens kolla på eller något som bara känns tråkigt? Låt mig veta! 
 
Tack för svar! KRAM. ♥
Anita

Frågestunder är aldrig fel :D

A M

Skulle vara kul med en frågestund och även dansvideos på dig! :D

Flisan

sv: det vare också :D

Linn Strömberg

BIG YES PÅ BÅDA :D

Denise

Tycker absolut att du ska lägga ut dansvideos på bara dig! :)

Elin

Ja på båda!! Vill jättegärna se ner du dansar :D

Cajsa Lindahl

Ja, eller hur!? :D Mer för pengarna. ;-)

ISABELLA

De vore kul med dansvideo! :)

Amanda CL

svarar ja på båda :D

sv: ja ska bli jätte kul :D

Netti Starby

Jag säger ja på båda frågorna! Kram

Terese

Frågestund är ju alltid roligt!

sv: Tack finis, det är sueprgott!
Kram

Flisan

sv: det var den också om jag inte minns fel hehe :P

Emelie Andersson

Jag svarar JA på båda!! Vill så gärna se enskilda videos på dig samt att du ha en frågestund :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress