Halloj!
Redan torsdag idag och snart helg! Det gillas! ^^
Dagen idag har bjudit på ett historiaprov som äntligen är gjort nu, haha, och sen en snabb tur på stan för att införskaffa mig en ny mössa och sen en fika med fina Stina! ♥
Snart ska jag iväg till stallet för ett dressyrpass på min älskling Gypsy!
 
Vad har ni gjort idag?
 
Kram.
 
 
Linn Strömberg

Hoppas provet kändes bra <3

Magdalena

Såg ju verkligen ut som den perfekta kladdkakan haha!!! :)

Hoppas du haft en trevlig torsdag. kram!

Emelie Andersson

Låter som en väldigt bra dag :)
Hoppas att dressyrpasset går bra! <3

sv: Ja det är så himla kul när man hör från någon så att man har gjort rätt. Jag blev så glad :)

Bellah - livet i USA

Åh vad gott med kladdkaka!

Julia

Åh vad gott!
sv: Åh tack finaste du! kram

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så gott med fika! :)

Katarina

Vad mysigt med fika! Ha en bra helg :)

Sv: Tack :)

JoJo

kladdkaka är ju sååå gott! :D

sv; ja, jag älskar det citatet! :) <3 vill ha det som en tavla här hemma. så funderar på om jag ska skriva ut den bilden. kram

Vickan

Gud vad gott med kladdkaka!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress