Halloj!
Gårdagens jobb gick bra, men kunde gått så mycket bättre för min del. Jag lunchade med syster innan och efter vi ätit fick jag en sådan himla magknip. Då var klockan bara strax efter 12 och det höll i sig enda till klockan 19 då chefen var snäll att släppa hem mig. Den höll i sig några timmar till, men sen försvann det. Jättekonstigt verkligen, undrar om det var något i det jag åt eller så. Nu är det bra i alla fall! :)
 
Idag träffade jag äntligen fina Frida! ♥ Vi åkte in till stan och käkade lunch tillsammans innan hon skulle iväg. Jättemysigt med lite kvalitétstid tillsammans och catcha up lite. Sen när hon åkte träffade jag Maja på stan för en fika. Jättemysigt även det. ♥
 
 När jag kom hem dansade jag och även deT gick väldigt bra. Är så taggad på de danserna jag jobbar med just nu! ^^
 
Vad har ni gjort idag? ♥
 
 
Julia

Åh så gott!
sv: Ja verkligen så gott! åh tack finaste du! kram

Boel

Ursh vad jobbigt med magknip! Tur det gick över :)

miche - livsstil och bloggdesign

älskar espresso house.

Emelie Andersson

Åh så mysigt och det ser riktigt gott ut :)

sv: Ja det har jag verkligen och nu är det snart 1 år sedan jag köpte honom. Vi har verkligen varit med om allt, både bra och dåliga saker. Men jag är så lycklig över att jag köpte just denna häst :) <3

sandra

åh gott :D

Natahlie

Vill du få en ny följare? Ställ då en fråga eller två i min frågestund, så börjar jag följa dig. Inlägget hittar du under min header! Kram på dig :)

Linn Strömberg

Du kanske är allergisk mot något? <3

Terese

Åh sååå gott!

sv: Tack så mycket fina!
Kram

linah

åhh va gott! <3

coffeeandcupcake.blogg.se

Så gott det såg ut :)

JoJo

åh nu vill jag fika på espresso house! :D

sv; tack fina du, vad glad jag blir att få höra det :) kram

N A T H A L I E

Åh va gott, muums! :) kram

Julia

sv: Ja det var verkligen så gott! kram

Sanna | Beauty & Bride

Ser verkligen supergott ut :)
Tråkigt med magontet :(

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress