Jag fick en förfrågan om en fin läsare i samband med mitt inlägg om min egna dans-kanal på youtube om jag inte kunde göra ett inlägg där jag tipsar om de dansare jag brukar kolla på på youtube, och självklart kan jag göra det! ♥
 
Jag tänker att för att det inte ska bli för många på samma gång delar jag upp inlägget i två delar så här kommer den första delen! ^^ 
 
För övrigt hälsar och tackar Tilda för alla gratulationer hon fick igår, haha, och jag ska meddela att jag inte har någon ridning idag då det blev inställt p.g.a det kalla vädret. Det ska bli ca 17-18 minus ikväll när jag skulle ridit. :(
 
Jayden Rodrigues
Honom har jag följt i flera år och han har som syfte att göra danser som alla kan lära sig utan att ha tagit någon lektion förut. Jag har lärt mig många av hans danser och tycker att han är en väldigt bra dansare och koreograf som varierar svårighetsgrader och involverar ofta barnen på sin dansskola i sina videos!
  
 
Waveya
Två väldigt duktiga tjejer som gör både egna danser och covers på K-popdanser! Dock mer covers än egna koreografier, men när de gör något eget är de riktigt bra! Kör mycket sexiga danser, men även lite mer med attityd så där får man välja lite själv vad man tycker bäst om. Väldigt duktiga tjejer i alla fall med riktigt härligt självförtroende!
 
 
1MILLION Dance Studio
En riktigt grym kanal som levererar koreografier, dansare och filmer i riktigt hög klass! Alla är verkligen så duktiga och det är därifrån min favoritkoreograf Bong Young Park kommer! Riktigt duktiga allihop och värda att kolla in!
 
Julia

Såå grymma!
sv; Åh tack fina du vännen! kram

Emma Engström

Videon med Sorry har jag sett, så bra! :D

Josefine

Häftiga! Önskar jag kunde dansa så haha

Boel

Himla bra videor :)

Linn Strömberg

SÅ KALLT! Brrr!
bra tips också :D

jos

Coolt!

Elin

Åh tack för att du gjorde inlägget!! Riktigt bra tips :D

MADDISENJ.SE

Men åh tack snälla du <3 Shit vilka grymma dansare

Magdalena

Den bästa känslan i världen att få dansa till musik och bara komma bort från verkligheten en stund. Det är verkligen så kul att du delar med dig :) Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress