Hej!
Kort dag idag, men väldigt seg dag med huvudvärk och lite illamående vilket resulterade i ingen ridning. :( Lite synd då vi skulle ha vår terminshoppning, men ändå lugnt då jag är mer för dressyr än hoppning (därav dressyrgruppen, haha).

Ner till stan drog jag i alla fall med bestie då jag skulle köpa en födelsedagspresent som nu är fixad. :) Sen blev vi fast på resecentrum en stund så då köpte vi godis, haha.

Resten av kvällen blir väldigt lugn med vila och försök att kurera min huvudvärk. 

KRAM.

Linn Strömberg

Vad jobbigt med huvudvärk och allt :( Hoppas du känner dig bättre <3

Flisan

sv: ja jag hoppas iaf man får åka dit att provjobba för då kan man känna om jobbet e nått för en hehe :P

jobbigt att må dåligt :/

Amanda CL

krya på dig!

Skogsraah

Uschdå, hoppas du mår bättre imorgon :)

Carina

Hoppas att du mår bättre nu :)

Simone

Ibland behöver vi alla en lugn dag. Krya på dig och hoppas huvudvärken försvinner av lite vila:)

Vanessa andersson

Jag suger på födelsedagspresenter hah ;)

Angelica

Krya på dig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress