2 januari 2016

3 saker!

Frågor och svar.

Lånade listan av fina Emma! ♥
 
3 saker jag ser fram emot
- Showgruppen igen efter lovet
- Rom-resan i trean
- Min 18-årsdag (helt galet att jag blir arton om typ fem månader!)
 
3 saker jag borde
- Damma mitt badrum
- Skriva på en religionsuppgift
- Njuta av det vackra vintervädret
 
3 saker jag gjorde förra veckan
- Firade jul
- Sov över med bästis
- Dansade
 
3 saker jag gillar
- Dans
- Hästen Gypsy
- Popcorn
 
3 saker jag inte gillar
- När saker inte blir som jag tänkt
- Hat och kränkningar
-Huvudvärk
 
3 saker jag vill
- Tala flytande spanska, mandarin, italienska och koreanska (#språknörd)
- Se min favoritgrupp live
- Skaffa körkort
 
3 saker jag blir stressad av
- När tiden springer iväg 
- När jag har mycket att göra
-När jag inte känner mig föreberedd inför något viktigt
 
3 saker jag blir lugn av
- Planering
- Vänner och familj
- Dans
 
 
ISABELLA

Rolig lista! :)

Linn Strömberg

Popcorn är ju nästan bättre än människor tbh <33 Haha!

Josefine

Bra inlägg!

sv: Tack desamma :)

Celine

Men nej vad nice med Rom!

Emelie Andersson

Förstår att du längtar tills 18 årsdagen! :)

sv: ja jag är så nöjd, ska iväg och rida henne ikväll igen och då får det bli lite hoppning :)

Julia

Åh så kul att läsa!
sv: Åh tack detsamma sötis!

PS: Jag har en tävling på min blogg där jag lottar ut en valfri bikini från todieforswimwear. Reglerna är superenkla och det hade varit så roligt om du ville vara med! Länk till tävlingen hittar du här: juliasvenssons.se/2015/december/giveaway-todieforcom.html#comments Hoppas vi ses där! Kramar

MALIN

Kul att läsa :) Spännande att åka till Rom! Kram

Elin

Roligt att läsa! :)

Cajsa Lindahl

Hihi, ok...Det verkar vara många som gillar det så jag kommer nog att fortsätta med det. :)

Terese

Superbra inlägg! Känner igen mig på alla tre punkterna på saker som gör en stressad!

sv: Åh tack så supermycket, såå glad jag blir! Tack fina detsamma till dig!!
Kram

Amanda

bra lista :)

sv: eller hur :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Sånt här är alltid så kul att få läsa :)

linah

åh vilken rolig lista:D! <3

Boel

Rolig lista :D

Denise

Vilken rolig lista! :)

MATILDA

Roligt att läsa :)

Emmelie

Vilken rolig lista. Märks att dans är en stor del av ditt liv :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress