Halloj!
Tidsinställt inlägg det här, och om allt gått som planerat är nu hela familjen och farmor inpackad i bilen och påväg mot kusinerna där helgen spenderas! Ska bli så kul att träffa dem igen! ♥ Får se om min kusin Jens är på humör för någon gästbloggning under helgen, haha. ;)
 
Då jag inte vet hur jag kommer kunna uppdatera då vi har lite saker planerade och jag vill fokusera på att umgås med dem, har jag fixat tidsinställda inlägg åt er som kommer upp! Ska svara på kommentarer när jag kommer hem, så ha gärna lite överseende med det. ♥
 
Så ja, nu väntas några timmar i bil innan vi är framme! Får väl se om jag ska köra en bit sen om pappa vill bytas av, annars får jag och syrran sysselsätta oss bäst vi kan, haha. ^^
 
Trevlig helg på er! ♥
 
 
my

Hoppas du får en bra helg med kusinerna :)

Zyllah

Vad mysigt att umgås med släktingar. Jag träffar inte alla mina kusiner så ofta, men när det väl händer är det så trevligt. Väldigt fin bild på dig också. <3

Gabriella

Åh så mysigt att åka iväg till familjen!!

Liene Svärd

sv: Nej, fick bara en kommentar och även om det hade råkat komma två skulle det inte göra mig något :)
Bra att det såg gott ut. Jag smakade och det var gott också, så där var ju bra.

Fin bild på dig. Trevlig helg på dig också!

Linda

Så mysigt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress