Även jag har lyckats fynda lite på mellandagsrean och jag är himla nöjd med alltihop!
Det blev en röd crop-hoodie från BikBok, en grå tröja med luva, också från BikBok, en träningstopp från Stadium, en klocka från Ur och Penn samt en skrivarbok från Anderssons Bokhandel! Förutom detta på bilderna fyndade jag även två nagellack, snoddar och hårspännen. 
 
Helt galet att det bara är en enda dag kvar av 2016 också?! 
 
Tilda Barkselius

Himla snygga fynd!

Flisan

sv: ja eller hur :D

massa fint :D

Liene Svärd

Tack :) Jag tror det eftersom löftena är något jag börjat arbeta med redan dem sista veckorna. Ska bara bli ännu bättre. Sen så hoppas jag verkligen drömmarna går i uppfyllelse.

Snygga plagg!
Gott nytt åt!

A M

Gud vad snygg träningstoppen var!!?
sv: Jag med! Tack :D
Önskar dig ett gott slut och ett Gott Nytt År!

ajlimullersandvik.blogg.se

jag har också den boken, den är toppen :D :D

Dixi Wonderland

Aöltid lika kul att fynda :)

LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Åh, massa snyggt! Själv har jag inte ens letat efter nåt på mellandagsrean :)

Jessica Högberg

Så fina saker du fyndat! Hoppas nyårsnatten blir toppen!

Zyllah

Väldigt snygga grejer, mellandagsrean är ganska underbar. Gott nytt år förresten!!! <3

Amanda CL

Vilka fina saker du hittade :) själv har jag inte hittat nåt på rean

gott nytt år!

JoJo

så mycket fint du hittade :) jag har inte spanat in rean alls i år. är nog första året jag inte gör det xD haha!! gott nytt år fina du!! ^^ kramar till dig <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress