Igår hade jag sista träffen med mina underbara medlemmar för den här terminen. ♥
Som jag nämnde igår gjorde vi klart hip-hopen, jag bjöd på fika, vi filmade lite danser lite löst på mobilen för eget bruk, och jag hade individuella samtal med dem
 
Jag tycker det är jätteviktigt med en bra relation mellan ledare och medlem och därför har jag dessa samtal med dem. Hade ett i början av terminen också och nu återkopplade vi och utväderade vad de tyckte om terminen. 
 
Blir så himla glad av att de trivs så bra, att de känner att de utvecklas och tycker att det är så kul. Det gör det verkligen guld värt att driva den här gruppen med dem. ♥
 
Det gör så ont i hjärtat av att jag bara har en termin kvar med dem innan jag måste lämna över gruppen till någon annan när jag tar studenten. Skulle vilja fortsätta med dem för alltid. Älskar de alla så mycket, och är så stolt över dem, och mig själv för att jag vågade starta den här gruppen när jag var en liten etta, helt själv. 
 
Världens finaste DeGeers Showgrupp. ♥
 
Netti Starby

Vad roligt att ni har en så himla bra relation till varandra! :-D Kramis

Dixi Wonderland

Tråkigt att det var sista gången men misstänker ni ses igen efter det nya året? :D

Flisan

sv: kul att du gillade den :D åh vad kul du krm att älska dom andra säsongerna oxå hehe :D

Tove

Lät som ni hade en trevlig kväll!!

Tilda

Åh vad roligt! Förstå att du kommer sakna gruppen sen <3

my

Åh vad härligt :)

JoJo

det låter som att ni hade ett bra terminavslut! :) kram fina du! <33

Gabriella

Åh så tråkigt att det bara är en termin kvar sen!!

Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Tråkigt att det var sista gången! Men ni kommer säkert träffas igen :)

Flisan

sv: då har du missat nått hehe :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress