Halloj!
Klockan börjar närma sig halv fyra och det är snart dags att avsluta mitt gymnasiearbetsplugg för idag, men kände att jag behövde en liten paus så uppdaterar er, haha. Himla skönt, har suttit snart två timmar, haha. Det börjar kännas att det är snart är lov! När får du lov?
 
Vid klockan fyra är det dags för dans med mina fina medlemmar och det är sista träffen innan lovet. Därför har jag varit en liten extra snäll ledare, haha, och fixat fika åt dem! ^^ Så vi ska ha lite fika, göra det sista på hip-hopen vi håller på med, och jag ska ha individuella samtal med dem igen för att utvärdera terminen lite. 
 
Vad gör du idag?
 
Hanna

snygga skor!

Amanda CL

att plugga två timmar i sträck tar verkligen på krafterna!
När börjar du igen efter lovet? :)

Gabriella

Såå underbart med lov snart!! Jag får det nästa Onsdag :)

Tilda Barkselius

Hoppas gymnasiearbetet går bra och att ni hade en fin avslutning på dansen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress