Igår köpte jag lite nya grejer som jag tänkte dela med mig av!
Jag har länge varit på jakt efter ett par sneakers, men aldrog riktigt tagit tag i att köpa något, men igår hittade jag ett par som på rea som jag slog till på!
 
Jag köpte även två nya anteckningsblock, ett för mina språkämnen och ett för övriga ämnen, men har ett annat enskilt just för kinesiskan. :) Även om mycket antecknas på datorn är det ändå bra och smidigt att ha block också tycker jag!
 
Tänkte även meddela att jag och familjen idag åker iväg till min moster, morbror och mina kusiner för att fiska kräftor över helger, och eftersom internet är lite halvtaskigt därute har jag fixat tidsinställda åt er under helgen ifall jag inte kan blogga! Därför kan även kommentarssvarandet bli lite segt, men hoppas ni har överseende. ♥
 
Hanna Sahlqvist aka Hannavic

Men vad snyggt!! :)

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

sandra.

så fina skor :D och härligt med nya block, ha det så bra nu i helgen<3

♫♪ sandra

härliga inköp :)

JoJo

snygga skor! :D

sv; visst är låten bra? jag bara älskar den. kan inte sluta lyssna på den. haha! kul att du tyckte så bra om suicide squad. jag älskar också den. harlye quinn är min favorit, helt klart! :D kram <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress