Halloj!
Idag efter skolan hade jag och min elevförening DeGeers Showgrupp planeringsmöte inför den nya terminen!
Vi tog en fika på Espresso House och gick igenom min planering inför den nya terminen.
 
För er som ännu inte vet är jag ledare och koreograf för en dansgrupp jag startade på skolan när jag gick i ettan. Vi är nu inne på vårt tredje år och varje termin har vi gamla medlemmar ett möte där vi går igenom min planering, önskemål från medlemmarna (jag är väldigt noga med att alla ska få komma med förslag) och hur  vi ska göra för att värva nya medlemmar. Vi planerar helt enkelt!
 
Jag ska inte gå igenom hela planeringen i detalj här, haha, men jag kan säga att vi nu har lagt förslag på dag till danslärarna på skolan (vi utnyttjar skolans danslokaler) som passar för oss att ses så nu ska de se om det passar med deras scheman innan jag hämtar ut nyckeln och vi kör igång vart efter.
 
Sen planerade vi massor av mer med hur vi ska värva nya medlemmar, eventuella uppvisningar, låtar som de vill ha koreografier till o.s.v. Men jag kommer självklart uppdatera er under resans gång!
 
Jag är jättetaggad på att dra igång igen och det är verkligen ett sådant härligt gäng jag har att göra med just nu! Kunde inte ha bättre medlemmar och är så stolt över dem och kan inte vänta med att se vår familj växa! ♥
 
Terese

Åh älskar EH!

sv: Tack snälla finaste du!!
Kramis

Tilda Barkselius

Åh vad kul det låter, underbart initiativ ju!

Lovisa

Men vilket roligt initiativ!

N A T H A L I E

Gud va kul! :)

JoJo

love espresso house! :D

sv; ja det är ju sveriges bästa stad. skulle lätt kunna bo där! :D kram <3

Gabriella

Åh så roligt!!

ajlimullersandvik.blogg.se

ååh så roligt, verkligen! Jag blir så peppad av drivna människor :)

Josefine

Härligt!!

sv: Jasså :)

Emelie Andersson

Åh vad roligt! :) <3

sv: jag gillar ju allt så det spelar egentligen ingen roll :)<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress