Godförmiddag på er! ♥
Hade en helmysig kväll igår med Frida efter sista dagen på jobbet, vilket den bara flög iväg! Har aldrig varit med om att en jobbdag gått så snabbt, haha! I alla fall, Frida kom och hämtade mig med bilen och vi köpte lite gott att ha till kvällen. Sen snabbt hem att byta om innan vi käkade kvällsmat på Max då jag inte hunnit äta någon på jobbet.
 
Efter det blev det dunkande musik i bilen påväg hem innan en powerwalk med diverse träningövningar och lite löpning! Sen laddade vi upp med godis framför filmen How to be single! En toppenkväll med andra ord, älskar denna tjej. ♥
 
Idag är det måndag och endast fyra dagar kvar tills skolan börjar, herregud! Men som ni läst tidigare är jag ändå rätt taggad. ;) Har en "att göra"-lista som jag skrev till mig själv som ska betas av idag som bl.a innehåller lite pyssel kring showgruppen inför den nya terminen och lite småsaker i mitt rum.
 
Ikväll ska jag på bio tillsammans med älskade Tilda! ♥ Vi ska se Suicide Squad och ska jag vara ärlig är jag inte så insatt, haha. Men hon har taggat den i över ett år och drog med mig, så varför inte? Den verkar ju lite cool! Dock är ju inte jag jättemycket för action, men jag är öppen, och det ska bli spännande att se något som jag i vanliga fall själv inte hade valt. ^^ Blir nog en bra kväll! Har ni sett den? Vad tyckte ni?
 
 
Terese

Men mys med bio!!

sv: Ja tack haha, hoppas jag med!
Kramis

n a t h a l i e

Åh va mysigt!

Vanessa Andersson

Åh, lätt de bästa bilturerna ;)

Netti Starby

Åh vad mysigt med bio :-D Kram

Lovisa (wildisland)

Har inte sett filmen men hört så mycket om den!! Den verkar inte ha fått så bra recensioner, men hoppas att den var bra ändå!

Hanna

haha känns som jag är gladast över att det finns gym, för då kan man träna och SEN hänga i solen hela dagarna :D

Amanda

Åh vad härligt! Hoppas filmen är bra :)

JoJo

jag älskar suicide squad!! jag var taggad i flera månader på den filmen. så jag förstår din kompis. haha! xD vad tyckte du om filmen? :)

sv; det är helt fantastiskt där. bästa stället i världen! :D kram <3

Gabriella

Åh så mysigt!!

Tilda Barkselius

Låter som du haft det himla mysigt!

Anonym

Mysigt 😄

Mikaela

Vad mysigt!

♫♪ sandra

mysigt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress