Jag överdriver inte när jag säger att jag sett det här uppträdandet minst tio gånger!
 
Hit The Stage är ett program där olika K-popidoler tävlar mot varandra i dans, antingen enskilt eller med ett crew. En av tävlingarna de hade var med temat skurkar/bad guys/monster typ, haha, och då gjordes detta uppträdande!
 
Alltså hela uppträdandet är så himla bra! 
Dansaren är Hoya från Infinite och som ni kanske ser ska han vara Jokern! Jag förstår inte hur han fortfarande kan se så jäkla bra ut med allt det sminket?! 
 
Tycker att uppträdandet var riktigt starkt med bra koreografi! Han uttryckte sig också vääääldigt bra med ansiktsuttryck och inlevelse, och den lilla överraskningen vid 1.47 var ju inte heller direkt fel, haha. ;)
 
Sjukt bra uppträdande i alla fall som jag mer än gärna ser om! ♥
 
 
Julia Persson

Jag håller med super bra verkligen!

sandra.

Låter häftigt :D ska se på videon =)

Hanna

hoppas du får en bra tisdag :)
nå roliga planer för dagen?

Amanda CL

tycker om dansprogram :D Blir så imponerad av dem :D

kram

Tilda Barkselius

Omg det där var sååååå bar och han var extremt snygg!!

linah

grymt!

Gabriella

Såå roligt!!

Amanda

Vilken kul video! :)

Netti Starby

Så sjukt bra! :-D Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress