Hej!
Idag hade jag min första dag som trea! Känns ganska sjukt, haha. Tvåor och treor började klockan 13.00 medan ettorna började någon gång imorse så har inte hunnit träffa dem än. Idag hade vi mest genomgång av lite praktiska saker som schema, vi fick våra skåp o.s.v. När allt det var klart planerade vi insparksfesten och "nollningen". Vi vill egentligen inte kalla det för nollning då det fått så negativ klang, utan vi ser det mer som en vecka med lite roliga aktiviteter och att ettorna verkligen ska känna sig bekväma med oss treor. Jag lovar att det bara är en snäll och rolig "nollning", vi skulle aldrig göra något som får dem att känna sig oroliga och obekväma!
Men mer om det får ni läsa om nästa vecka när det är igång! ^^
 
Imorgon ska tvåorna ta hand om ettorna och då ska vi treor bara smita in och presentera oss lite snabbt och förbereda dem inför vad som händer nästa vecka. För oss treor ska vi imorgon redan dra igång med gymnasiearbete, hjälp känner jag bara, haha. Men det ska nog gå bra! Vi skulle bara börja lite lugnt imorgon. För er som inte vet är gymnasiearbetet det slutgiltiga arbetet på gymnasieutbildningen och blir man inte godkänd på det har man ingen gymnasieutbildning och måste för det mesta läsa upp efter studenten. Som tur är kan man bara få E eller F! 
 
Ikväll ska jag äntligen få träffa Gypsy igen! ♥ Jag har saknat henne så otroligt mycket så ska bli så roligt! Min prinsessa.
 
sandra.

Så skönt att det gått bra :) vilket gymnasium går du på? :) fin bild!

Tilda Barkselius

Så kul att läsa att du precis börjat trean, jag hade min första dag i ettan idag :)

Emelie Andersson

vad kul med första dagen, trean kommer gå så fort kan jag lova dig! <3

sv: tack så mycket, vad snäll du är vännen :)

Netti Starby

Vad snälla ni är mot ettorna och hoppas att ni får kul tillsammans! :-D Kram

ajlimullersandvik.blogg.se

På lärarutbildningen på Universitetet heter det inspark och inte nollning av samma skäl :)

Ida

Nedräkning till studenten nu då :P

Gabriella

Åh så roligt att börja trean och att ha aktiviteter med ettorna, kram fina du!!

Tuva Björnwall

så fin du är!

Josse

Kul att det gick bra :)

Terese

Spännande! 3an är ritkigt sånt bara wow hur snabbt går tiden egentligen!

sv: Hon är superfin!
Kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress