Efter skolan idag hade jag en av de mysigaste stunderna jag haft på länge. ♥
Jag träffade min vän Rebecca som jag inte träffat på minst åtta år, och då överdriver jag inte. När vi var små gick vi i samma dansgrupp och umigck jättemycket, men sen tappade vi kontakten, och det var så länge sedan att ingen av oss riktigt minns hur.
 
I torsdags sprang vi på varandra och jag blev både chockad och överlycklig över att se henne!
Vi har inte ens sprungit på varandra tidigare så det var verkligen helt underbart. Vi bestämmde fika idag och det var verkligen så roligt. Vi pratade som att vi aldrig tappat kontakten, allt bara flöt på och jag var så otroligt glad över att återfunnit min vän. ♥ Detta ska göras om snart.
 
Bildkälla: Pinterest.com
sandra.

Så himla roligt att ni träffades efter så lång tid, hoppas ni håller kontakten nu<3

Lovisa

Åh, jag älskar den känslan! Sådana vänner ska man hålla hårt i!

Netti Starby

Men vad roligt att ni har återförenats :-D Kram

Tilda Barkselius

Åh vad roligt att träffa på en gammal vän!

Elsa

Den bilden stämmer verkligen! :)

Julia Persson

Mysigt!

Hanna Sahlqvist aka Hannavic

Men åhhh vad roligt för er!! :)

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

Hanna

glassen var super god :D
åh sånt är så roligt , kan gå så många år men när man väl träffas är de som man sågs senast igår haha :D

Tuva Björnwall

åh vad roligt :D

Tilda

Åh vad kul att ni återfunnit varandra igen! <3

N a t h a l i e

Åh vilken härlig känsla!

Matilda Berlin

Men åhhh så underbart!

ajlimullersandvik.blogg.se

Det verkar ju helt helt heeeelt otroligt :D

Josse

Så sant det på bilden!

Emelie Andersson

Åh vad underbart det låter, så bra att ni råkade springa på varandra så att ni kunde träffas sen :) <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress