Av bilderna att döma; vad tror ni att jag gjorde igår?
 
Hint: Jag bloggade om det förra veckan...
 
Kram på er! ♥
 
Ewelina

Det ser ut som att du är i en danssal :)

jessy

Filmade in en dansvideo? :D

Lydia

åh minns att jag läste det men kom ej ihåg helt.. du skulle dansa till nån låt tror jag??

Josefine

Spela in dansvideon till history kanske :)

sv: det var de!

Natalie Honkonen

Ingen aning men det ser spännande ut! Måste ta och läsa dina tidigare inlägg lite nogrannare så kanske jag kommer på!;D Kram

Linn Strömberg

Spelade in dansen du ska tävla med??? ;))))

Julia

Åh vad kul!
sv: Ja verkligen så kul! kram

Tuva Björnwall

åh filmade filmen till den där tävlingen? :D

Fanny

dansinspelning kanske? :D

Lucy

Filma in dans ?

linah

ha en grym helg! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress