Jag blev utmanad av fina Felicia (tackar! ♥) att göra den här utmaningen där jag ska nämna fem positiva egenskaper med mig själv och nominera fem nya bloggare, så vi kör! 
 
1. Jag är väldigt omtänksam och bryr mig om andra människor och finns ofta där.
 
2. Jag är väldigt engagerad i saker som jag tycker är viktiga för mig, t.ex dans, ridning och skola.
 
3. Jag är duktig på att planera.
 
4. Jag är duktig på att leda och peppa andra till utveckling och framgång.
 
5. Jag är väldigt kreativ och fantasifull.
 
Jag nominerar följande bloggare:
 
 
 
 
 
 
Och är det någon mer utöver de nominerade som vill göra utmaningen får ni självklart göra det! Jag tycker bara det är bra att sprida mer glädje och positivitet och uppmärksamma sig själv! ♥
Erika

Kul att läsa! :D

Tuva Björnwall

åh vilken bra nominering!! :D

jessy

Roligt! :D

Emelie Andersson

Så roligt att få läsa sånt här! Tack så mycket för nomineringen och självklart ska jag göra den. Blir lite att klura på för tycker det är svårt att komma på egenskaper hos sig själv :) <3

Terese

Men åh vad härligt och intressant att läsa! Och tack fina du för nomineringen, har blivit nominerad innan men inte blivit nominerad för just en sådan här lista med detta ämnet, så denna lägger jag upp imorgon! Tack finis! :)
Kram

MALIN

Kul att läsa :) Hoppas din fredagskväll blir bra! Kram

Julia

Så kul att läsa!
sv: åh tack Alice! kram

Josefine

Kul inlägg!

sv: Supermysigt :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Himla bra utmaning och kul att få läsa dina svar! :)

CAMILLAESI

Kul att läsa :DC

Tilda Barkselius

Jättegrym lista!

Josse

Kul att läsa :)

Linn Strömberg

Så kul att läsa! Får se ifall jag får ihop ett inlägg....

linah

roligt inlägg:D

miningalinn

Bra lista!:D Kul att läsa!

Bambi

Gud jag har så svårt för sånt. Jag och sambon har en grej att vi varje vecka ska säga 3 saker som vi tycker är positiva med oss själva just för att träna upp oss i dom tankarna. Men det är inte lätt kan jag ju säga.

Kul att läsa dock !!! :D

JoJo

så kul att läsa och tack för utmaningen fina du! ska ta och göra den i veckan! :D

sv; kul att du gillar att läsa sanningarna om mig. ^^ verkar vara rätt många som ofta är kall om just fötterna. haha! ha en fin söndag! kram <3

Lydia

vad roligt!:D

coffeeandcupcake.blogg.se

Kul o läsa :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress