Jag vet inte om jag någonsin nämnde det för er, men innan påsklovet blev jag intervjuad för skoltidningen! Jag fick ett mejl från ingenstans om jag var intresserad av att ställa upp på en intervju och prata om mitt intresse för dans och Showgruppen. Självklart sa jag ja och för några dagar sen fanns artikeln på internet!
 
Klicka här om ni vill läsa och höra mig berätta om min showgrupp och mina tankar kring dansen! ♥
 
Tack Alice (haha, roligt med likadana namn ;)) för intervjun! Du är en väldigt duktig och härlig tjej och jag önskar dig all lycka i framtiden med dina skriverier och allt du tar för dig! ♥
 
 
Lydia

vad roligt!

Amanda CL

åh vad roligt att bli intervjuad :D ska läsa intervjun :D

Celine

Så kul! :D

Julia

Så kul att läsa!
sv: Ja visst är det så snyggt! kram

Emelie Andersson

Åh vad roligt! :) du är så fin! <3

Agnes Lithner

Vad kul att bli intervjuad! :)

Bambi

Vad kul ju :D och vilken bra intervju. Roligt att läsa den faktiskt :D

Linn Strömberg

Men åh vad kul! :D

Anita

Men så kul!! :D

Elsa

Åh vad roligt! :)

N A T H A L I E

Kul! :) kram

Josefine

Vad roligt!!

sv: Verkligen :)

Tilda Barkselius

Åh vad roligt!

Denise

Vad roligt att du fick bli intervjuad! :D

Fanny

men åå så kul :D

Johanna

Gud vad kul att bli intervjuad! :)

Erika

Häftigt!

Terese

Men vad roligt att bli intervjuad!

sv. Tack så jättemycket!!
Kram

Sarah

Ja vart också intervjuad för skoltidningen när ja jobba på skola :) Riktigt roligt :)

Flisan

sv: jamen eller hur :D

kul :D

Ida - foto & häst

Så roligt!! Och vad kul att ha en skoltidning :D

Katja Inga

kul med dans! dansade jättemycket förut jag också :)

SOFIA

Åh vad coolt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress