24 september 2015

Skolfoton!

DeGeers Showgrupp

Igår var det skolfoto för hela slanten med både klassen och showgruppen! Nog för att vi bara är 17 i vår klass, men att vara 11 på skolfotot kändes ju lite lamt, haha... På showgruppen var vi nästan full grupp, vi var 10 stycken och vi är 11 normalt sett! :) 
 
Bjuder bara på lite random bilder från skolfotona. ^^ 
 
Observera att Tilda väldigt snyggt ritade in sig själv i första bilden och mina medlemmar som höll upp sina händer för att fylla ut min plats, hehe. ;)
 
 
 
 
 


Flisan

sv: ja det var dom verkligen :P

Jessy

Härliga bilder!

Maja H

Najs me skolfoto, i min förra klass var vi bara typ 12 stycken haha ^^
kramis

coffeeandcupcake.blogg.se

Kul med skolfoto :)

Linn Strömberg

Åh vad tråkigt att så många var borta! När jag hade skolfoto var det också sjukt många borta, nästan 10 stycken, haha!

Tilda Barkselius

Ja oj det såg lite tomt ut att bara vara elva men ni verkade himla glada allihop och det är ju det enda som spelar någon roll egentligen :)

Cassandra

Tråkigt att ni inte var så många :/

Aurora

Åh påminner mig om när jag gick första ring i gymnasiet haha, vi var egentligen 20 elever men bara 5 dök upp! X'D
Tråkigt flera år senare när man är vuxen/gammal och vill minnas tillbaks...

Nathalie Tegelstam

Nej va tråkigt att de va så pass många borta! Men fina ni är :) kram

Emma Brännholm

Vad tycker du om skolfoto? Yey eller ney? (:

MADDISENJ.SE

Åh tack finis! Snygga brudar men trist att många var borta!

Beatrice Johansson

Det är alltid folk som är borta när det är skolfoto:)
sv: Tack, den gick bra:) Kramisar

Natalie Salazar

så typiskt att folk ska strunta att vara med, hände mig också när jag gick i skolan..
men ja va alltid med och så kommer jag ihåg att jag brukade öva på olika miner framför spegeln hemma innan vi skulle fota oss haha

linah

åhh va kul att få se!

Erica

Fina bilder på er trots att inte alla var med! <3

Susana

Kul med skolfoto längesen man själv tog såna hehe.

Emma Engström

Såå härliga bilder :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress