Okej, jag tänkte (har inte bestämt mig än och vet inte när jag får tid, men vill bara varna er) ändra utseende på min blogg. Typ städa lite i kategorierna/arkivet, bredda inläggssidan/headern o.s.v. Jag vill försöka hinna med allt under nästa vecka, men vi får helt enkelt se hur mycket som hinns med då skolan och dansen tar mycket tid. Det kan alltså se lite kaos ut här i mellan åt, haha, då jag inte är van att göra så "stora" ändringar och måste prova mig fram med lite nya koder och så. Jag hoppas ni förstår. :)
 
Dock har jag en fråga till er som jag hoppas att någon kan svara på;
Om det är så att man tar bort en kategori, t.ex om jag skulle ta bort min "Djur och natur"-kategori, försvinner de publicerade inläggen i den kategorin då? Eller finns de kvar på bloggen under "Allmänt" eller i arkivet? Och om de försvinner från bloggen så att ni inte kan se dem, finns de då fortfarande kvar i mitt arkiv här eller försvinner de verkligen? Kort sagt, haha; vad händer med inläggen om man tar bort en kategori?
 
Jättesnällt ifall någon som vet svaret kan dela med sig! ♥
Dixi Wonderland

Åhh det finns inget roligare än att ändra designen ibland :D Jag bytte header igår ;D

Emelie Andersson

Jag tror faktiskt att inläggen försvinner från kategorin om det inte är fler än 1 kategori i det inlägget. Du kan ju alltid döpa om kategorin annars :) Så kul med lite nytt, ska bli spännande att se :)<3

Erica

Nu är inte jag helt säker, så är bra om någon annan svarar också, men jag TROR att de inläggen försvinner helt då så länge de enbart finns i den kategorin som du tar bort.

Linn Strömberg

Jag vet inte riktigt vad som händer om man raderar en hel kategori. men du kan ju testa att skapa en ny kategori och publicera ett inlägg i det, sedan ta bort kategorin och se avd som händer :)

coffeeandcupcake.blogg.se

Vet faktiskt inte hur det funkar med de :/

Jessy

Spännande :D

Det borde inte försvinna, dom finns där bara att dom inte står under någon kategori. Så är det iallafall på nouw, vet inte hur ni har det på blogg.se

Cassandra Haraldsson

Låter kul med en förändring :)

Nathalie Tegelstam

Jag tror att inläggen i kategorin hamnar under den kategori som du har som "huvudkategori" :) kram

Denise

Ja om man tar bort en kategori så försvinner inläggen, därför är det en bra idé att placera om de inläggen först! :)
Spännande med förändring!

Lydia Elstig

Hej! Nej, tar du bort kategorin så finns inläggen kvar, jag brukar ta bort och ändra mina kategorier hela tiden:) Kram

jj

- Ja verkligen, hoppas du haft en bra dag! kram

Emelie Andersson

sv: ja helt otroligt måste jag säga, så himla glad :) blir även så glad att du glädjs för min skull :)<3

Nathalie Tegelstam

Hoppas de löser sig med inläggen, hehe! Ha en fin kväll :) kram

Dixi Wonderland

Men va vackert :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress