Hej!
Gårdagen var bra, vackert väder och roliga ämnen. På kvällen träffade jag saknade Lilly och vi drack chailatte och myste. Min älskade vän. ♥
 
Idag övningskörde jag igen och det gick jättebra, börjar verkligen sätta det nu! :D Sen åkte vi och såg när farmor skulle åka raggarbil, haha, det var något staden ordnade för pensionärer. ^^ Sen ett bra koreografpass och resten av kvällen är oplanerad.
 
Kram!
 
 
 
Linn Strömberg

Åh vad kul att övningsköra :D

sara

Gott! :D

Jeanette

Så mycket gott på bilden :)

sandra

gott!

Cajsa Lindahl

Hehe ja men jag har tyvärr lite för mycket i min lilla sminklåda. :P borde inte köpa så mycket smink hela tiden men jag kan inte låta bli! xD

hanna

bästa känslan i världen när man får träffa människor man älskar :D

Emma Engström

Vad roligt att det gick så bra att övningsköra! :D Mysigt ni verkade ha det!

Lydia Elstig

vad mysigt!

Anonym

Låter som en bra helg :)

Jessy

Gud va gott och så kul att övningsköra :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Låter som du hade en bra fredag och lördag! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress