Nu har jag bjudit på alla bilder från årets resa till Kroatien så nu är det dags för bilderna från Verona, Italien! 
 
Angående filmerna jag lovade har ni ju fått två, men det kommer att bli minst en till med klipp från Italien så får vi se hur många fler jag hinner och har ork att göra. Har så mycket jag vill dela med mig av! ^^
 
Jag vill också tacka er som hjälpte mig igår angående min fråga om inlägg och kategorier. Jag fick lite olika svar, men gjorde ett testinlägg och en testkategori och när jag tog bort kategorin fanns inlägget kvar, men okategoriserat. :) Tack för all hjälp finisar! ♥
 
 
Christina

Åh så mysigt :) Jättefina bilder :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Så fina och härliga bilder!

MADDISENJ.SE

Tack, jag hoppas också att träningsmotivationen kommer tillbaka :)

N

Härliga bilder!

Malin Monroe

Ser väldigt mysigt ut. :)

Linn Strömberg

Så häftigt <3

Elin

Åh underbara bilder ju ! :D <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress