Drog ned till stan på håltimmen för att köpa en tröja jag kollat på ett tag. Nu när jag är lite smått sjuk och inte kan dansa normalt tänkte jag trösta mig med lite nytt till min dansgarerob och så fick det bli! Tröjan nedan fick följa med hem och bidra till min streetdance-style. Den är från New Yorkers herravdelning (som jag tycker är så galet snygg!), jag älskar den! Den kommer att bli så härlig att dansa runt i! ^^
 
 
Cajsa Lindahl

snygg! :D

sv. hihi ja! :D

Simone

Snyggt med mönstret i botten! :)

Natalie Salazar

jaa verkligen :)
ska du på någon halloween fest iår?

Josefine

Fin!!

sv: Det vart den :)

Linda

har en tävling hos mig var gärna med!
http://nouw.com/LindaLinnros/tavling-hos-mig-20913958

N A T H A L I E

Snygg och kul med nytt till dansen! :)

ngström

Så snyggt! :D

Emma Engström

Så snyggt! :D

Emelie Andersson

Åh vilken fin! <3


sv: tack så mycket, vad roligt att du tycker det! :) <3

Linn Strömberg

Åh new yourker's herravdelning är så underbar! Super snyggt köp!

miningalinn

Snygg!(:

linah

snygg!

isabella

Åh vilken fin tröja! :D Allt bra med dig idag? Kram :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Snygg! Älskar New Yorker, men det finns inte där jag bor :(

Elin

Härlig t-shirt! :D

Beatrice Johansson

Så fin den var:)
sv: ja, verkligen:) Kramisar

VERONICA - fashionblog

Suuuperläcker tröja! Älskar detaljerna på den! :) Ha en fin helg tjejen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress