31 oktober 2015

Halloween!

Okategoriserat

Hej på er!
Igår avslutades sista dagen på jobbet för detta lov! Fyra eftermiddagar har spenderats vid gallerians hoppborg och jag har träffat så många söta barn. Igår jobbade jag 14-18 och efter det var det bara att spöka ut sig i peruk och vit klänning för att medverka som zombiebrud i systers spökvandring.
 
Hon och hennes bästa vän hade halloween-kalas igår och engagerade båda familjerna att delta i spökvandringen. Så runt klockan 19.30 satt jag på en sten vid en bäck i skogen, haha. Dock var jag inte jätteskrämmande och det hördes både skratt och fniss om att de såg att det var jag, men det är verkligen inte min starka sida att vara läskig, haha. Tjejerna var nöjda i alla fall!
 
Idag väntas lite förberedelser för ikväll får jag hit lite tjejkompisar för lite halloween-mys! Självklart ska jag klä ut mig, men håller det lite hemligt då risken finns att de kikar in min blogg. ;) Är väldigt taggad, har saknat dem så mycket över lovet! ♥ Imorgon ska vi fira moster och på måndag drar skolan igång igen!
 
Vill också tacka för alla snälla kommentarer om mitt hår, tack! ♥
 
Kram. 
Nimo


Var gärna med i min tävling där man vinner en länk http://nouw.com/Nimom/tavling-vinn-en-lank-21214493

MALIN

Ditt jobb låter såååå roligt! Är det något du brukar ha när du har lov och sådär? :) Hoppas du får en härlig lördagskväll! Kram

Amanda Jona [SPONTAN]

Men nej så roligt!

JoJo

vad kul med spökvandring! :D

sv; dom har mycket snyggt! :D jag var tvungen att klicka hem linnet idag från ebay. haha! :P

Linda

låter som trevlig planering

Erica

Låter kul med halloweenmys! :)

Linn Strömberg

Kan ju vara en fördel att man inte är läskig i vanliga fall, så du får tänka så ;)<3

Josefine

Kul med halloween mys!

sv: Det var de :)

miningalinn

Låter som att du har mycket för dig!:)

Beatrice Johansson

Så himla roligt:)
sv: ja, verkligen:) Kramisar

Carina

Vad kul!! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Spökvandring lät riktigt kul! :)

coffeeandcupcake.blogg.se

Kul med spökvandring :)

catrin monica sandberg

Hoppas du hade en super bra halloween :)

Isabella

Så kul!! :)

Boel

Låter som ett härligt lov :D

Jessy

Va mysigt!

freja

Kul med halloween mys :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress