Idag är det exakt ett år sedan jag skrev mitt första inlägg om GOT7. Jag delade då deras musikvideo till låten "Girls Girls Girls" och jag trodde aldrig när jag först hörde dem att dessa killar skulle betyda så mycket för mig idag även ett helt år senare. 
 
Med mitt tycke för flerspråkig musik öppnade de upp en helt ny dörr för ett språk och jag har sedan dess fattat tycke för såååå många bra grupper inom stilen. Mitt dansinstresse har ökat enormt och jag har många förebilder här då alla är otroligt duktiga dansare, mitt intresse för Asien har även ökat (en av anledningarna till att jag valde mandarin som mitt C-språk) och jag har också skaffat nya vänner och hittat en helt ny sak som ger mig glädje. Det är så mycket mer än bara musik.
 
Jag ångrar inte en sekund att jag har trollbundits av denna musikstil som, efter alla dumma kommentarer som folk slänger ur sig hej vilt, helt enkelt bara är helt vanlig musik, som vilken som helst, på koreanska. 
 
För att "fira" detta lilla ett års-jubileum delar jag härmed GOT7's allra första musikvideo, som även var den första jag såg, och deras senaste som släpptes för bara några dagar sedan. Vilka killar, jag älskar er, tack för allt. ♥
 
 
 
 
coffeeandcupcake.blogg.se

De är så kul när man får sån energi av artister och deras musik ^^ Hoppas du får en trevlig helg :)

Nathalie Tegelstam

Hoppas du får en fin kväll! :) kram

Anna Sofia

Det enda k-pop bandet jag har lyssnat på är BTS, någon låt här och där :) Man vill gärna dansa med när man lyssnar iaf :D

linah

åh va kul:D!

Linn Strömberg

Så grymma!
Blir så himla arg när folk håller på och ger massa dumma och irrelevanta kommentarer om kpop! Bara så onödigt

Josefine

Roligt att du hittat en band för dig!

sv: Super roligt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress