11 november 2015

VIXX- Chained Up

K-pop

Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN!
Äntligen är de tillbaka med en ny låt och ett grymt concept! Det var så länge sen nu och de tog mig med storm. De var även en av de första grupperna inom genren jag presenterades för så är alltid taggad till tusen när de ska släppa något nytt och den här gången blev jag blev verkligen inte besviken. ♥
 
 
VERONICA - fashionblog

Härligt tips!! :)

johanna

ha en bra dag fina du! =)

Josefine

Aldrig hört talas om, men får ta o lyssna!

Enya シ

dem är faktiskt riktigt bra :D

jhennifer

Vilken söt blogg du har! Gillar verkligen designen med blommorna :)

Om du vill så får du gärna kika in på min blogg där jag tipsat om favoritskönhetsprodukter. Är det någon produkt du undrar något mer om är det bara att fråga! Kram

Jessy

Va nice :D

Emelie Andersson

Kan förstå din känsla, finns ju knappt något bättre :)

sv: Åh tack fina du, blir så glad :) ja men det blir ju det och särskilt på mina favoriter <3

Linn Strömberg

GRYMMA!!

Boel

Den var bra :D

Catrin Monica Sandberg

Vilken bra låt :)

MADDISENJ.SE

Alltid så kul när ens favoritartister släpper nytt och det är bra :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress