Godkväll på er!
Jag ville bara titta in för att tacka er alla för era fina och stöttande kommentarer på mitt "När ens dröm går i kras"-inlägg. Det betyder verkligen så mycket för mig att ni tog er tid att läsa inlägget, och sen lämna en stöttande kommentar. Det värmer. I nuläget mår jag bättre, men försöker att inte tänka på det allt för mycket, men det ligger ändå alltid där i bakhuvudet.
 
Jag vill tänka så som ni säger; det kommer fler chanser, och jag har försökt att tänka så. Grejen är att chansen att det faktiskt blir fler chanser är inte särskilt stor. Det är koreograf hela vägen från Sydkorea vi pratar om. Men, man ska ju aldrig säga aldrig. 
 
Jag ska ta mig tid att svara på alla era fina kommentarer imorgon förhoppningsvis. Jag är nästan precis hemkommen från ett dressyrpass på Blixten och är väldigt trött så snart väntar sängen. 
 
Hoppas att ni har det jättebra och får en fortsatt trevlig kväll. Och återigen; tack. ♥
N

Så himla underbart när alla läsare stöttar en och ja, det kommer absolut flera chanser :)

Amanda

alltid jobbigt när saker inte går som man tänkt <3 ska hålla tummarna för att chansen kommer igen <3

sv: Visst är de :D

Cajsa Lindahl

Hihi ja verkligen! :D

A M

Så fint av dig! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress