Halloj!
Hoppas att ni har haft en bra lördag! Min började tidigt imorse med ett härligt danspass, underbart sätt att starta dagen! Sen åkte jag och syster in till stan för lite systertid då vi lunchade och shoppade. Jag köpte en nagelspray, ett par vinröda jeans och ett par skor (bilder kommer imorgon)! Väldigt nöjd. :)
 
Sen kom jag hem och och då fick det bli ett koreografpass! Dansandet var verkligen på topp idag! För er som undrar så skiljer jag på dans-och koreografpass då jag under danspassen kör danserna, lär mig nya eller tränar det som behöver förbättras. Jag ser till att få upp en puls helt enkelt. Under mina koreografpass jobbar jag mer med de tekniska bitarna och gör koreografi till danserna helt enkelt i ett lugnare tempo. Det blir med andra ord inte träning på samma sätt utan mer skapande. :)
 
Så ja, det var min dag! Nu ska jag mysa med lite godis och kanske teckna och skriva lite. ^^ Ha en fin kväll!
 
Kram!
 


Amanda

det verkar jätte spännande :D

sv: ja :D

Shahrzad Garoosi

Åh åt också hamburgare idag

isabella

så härligt att starta dagen med ett danspass :)

Sarah

Kul me shopping o lunch på stan :)

coffeeandcupcake.blogg.se

Åh vad sugen jag blev på hamburgare nu ^^

Linn Strömberg

Åh så mumsigt! Alltid härligt med lite syskon-tid.
Härligt att dansen gick bra!

Sara

Nu blev jag hungrig :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress