25 november 2015

Religionsdag!

Okategoriserat

Halloj!
Idag var det koncentrationsdag i religon på min skola för alla på skolan som läser religon. Vi lyssnade på fyra olika föreläsningar och de var om hare krishna, mormonism, en man som pratade från Livets Ord och sen hos skolprästen som pratade om vetenskap och kristendom. En väldig intressant dag  som öppnade för många tankar och funderingar! :)
 
Jag har inte så mycket mer att berätta, haha, tänkte bara att det vore roligt att dela med mig om dagen. ^^
 
Hoppas att ni har haft en bra onsdag, kram!
Terese

Religion är faktiskt intressant ibland tycker jag! :)
Kram

Terese

sv: Åh ja gör det, det var supergott!
Kram

Cajsa Lindahl

Ja, verkligen! :D I morgon är det Afrika.. ;-) Men som sagt ska jag inte sjunga i morgon så jag ska inte klä upp mig.

Enya シ

Intressant, vad kul :D

Josefine

Låter intressant!

sv: Det gjorde de :)

Amanda

Kul med religion :) sv: ja visst var det fint! :)

Isabella

lät som en intressant dag :)

Jasmine

Roligt med temadagar! Fint att du fick med dig tankar och funderingar. :)

Svar: Tack för kommentaren.

Kram

stella

Låter ju som att du haft en jätteintressant dag ! :)

Linn Strömberg

Låter roligt :D

Boel

Låter som en väldigt intressant dag :)

Jhennifer

Ha en bra dag också❤️

linah

roligt:D!

Christina

Vad spännande att få höra på olika religioner/livssyner :)

Sarah

De låter jättetråkigt :P

Beatrice Johansson

Det låter som en intressant dag:)
sv: Tack det blev den!:) Kramisar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress