Hej!
Gårdagen jobbade jag mellan 9-14 på stadens Gymnasiemässa för att representera det humanistiska programmet! ^^ Det var väldigt roligt och jag pratade med många intresserade. Åh, det känns som att det var igår jag själv gick runt och pratade med olika gymnasier inför mitt val... tiden har gått så fort. Det var så roligt, för träffade massor av gamla klasskompisar som var där för sitt program och lite annat folk jag känner. ^^ 
 
Mat fick vi också, jättegott, och efteråt mötte jag upp fina Frida som också jobbade där för sitt program! Vi gick och fikade och tittade i butiker, blev bjudna på lugnande te och fotade varandra på en vacker bro. Så mysigt! ♥ Det är så mysigt nu när det börjar julpyntas i staden. ^^ 
 
Mamma och pappa har varit i Stockholm över helgen så jag och syster var själva igår. Hon hade en kompis här som sov över och vi lagade taco tillsammans. Tilda kom också och överraskade mig och stannade några timmar! Jag blev även överraskad med en jättefin present. Min fina vän. ♥
 
Idag blir det träning, städning och plugg och ikväll kommer mamma och pappa hem!
 
Ha en fin söndag, kram!
 
 
Hanna Sahlqvist

Åhh mysig mässa! Gymnasiemässan har hjälpt mig enormt så nu är jag liite pytte klokare vart jag vill gå :)
Kram Hanna!

Linn Strömberg

Åh vad roligt, och vad fina ni är<3

M O A

Kul att få se din dag i bilder :D

SV: Tack fina du! :)

Terese

Åh vad mysigt!

sv: Ja supermysigt! Och det hoppas jag också!
Åhja jag tror nog snön kommer till dig också snart! :)
Kram

Emelie Andersson

Ser inte helt fel ut!
Hoppas att din helg har varit underbar vännen <3

N A T H A L I E

Härligt och vilka fina bilder! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Vilka fina och härliga bilder! Låter som du haft det bra :)

Christina

Vad kul det såg ut som att vara och lät :) Maten såg god ut :)

coffeeandcupcake.blogg.se

Så mysig helg :)

JoJo

så många härliga bilder :) du verkar ha haft en bra helg!

sv: kul att du också tycker om att träna på morgonen. är riktigt skönt att kicka igång dagen med det! :D

Boel

Kul att så många är intresserade av hum!
Behövs fler humanister i världen <3

Anita

Härliga bilder! :D

shazi

gud så härligt

Josefine

Fina bilder!!

sv: Får hoppas det :)

stella

Åh så mysigt, kommer ihåg att jag också fick jobba på gymnasiemässa :D Och bilderna blev ju jättefina!

MATILDA

Härliga bilder! :D

Isabella

kul med gymnasiemässa :)

Amanda

vad kul att få berätta om programmet :D

sv: tack så mycket :D

Natalie Salazar

massa fina bilder <3

OLIVIA

Vilken skola går du på?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress