Halloj!
Igår var en jättetrevlig torsdag! Vi träffade släkten och firade mormor på restaurang och sen fika hemma hos dem. På kvällen träffade jag mina fina humanistvänner hemma hos Nora och vi åt mat och såg på Mamma Mia. Jättetrevligt var det, och jag lagade kimchi ännu en gång då vi har två vegetarianer i vår grupp. Det blev uppskattat! ^^ En jättemysig kväll. ♥ Jag tog också mina första riktiga bilder med min kamera så en bildbomb kommer komma.
 
Idag gick jag upp tidigt igen och tränade. Ännu ett bra danspass och jag har kommit en bra bit på min "gladare" dans (jag har verkligen inget bra namn på stilen, haha). Hip hop-dansen går det lite trögare med, men det kommer väl. :) Skulle inte förvåna mig om det bara lossnar helt plötsligt när jag borstar tänderna eller något, haha. 
 
Ikväll ska jag träffa Frida, Ida och Rebecca och fira Rebecca som har fyllt år. Mer än så kan jag inte säga i nuläget, hihi. ^^ Ungefär så ser min dag ut, jag ska väl städa lite, knåpa ihop en önskelista (börjar väl bli dags, hehe, på tisdag smäller det!) och så. :)
 
Ha en fin fredag! ♥
 
Underbart god hamburgare som jag åt på restaurangen igår.
 
 
Flisan

sv: ja det tkr jag verkligen att du ska göra :D

Linn Strömberg

Vill också vara bra på att koreografera!!

Emelie Andersson

åh vad gott det ser ut :D

Stina

Men åh vad gott!!
sv; Tack så mycket fina du :)

Vanessa andersson

omg så gott :D och du, ge inte upp du sätter hip hopen snart!! :)

DirtyHeels

aah vad gott!

Netti

Vad roligt med dans och det är verkligen en bra träning :-D

Elin

Vad god den såg ut :D

milina.blogg.se

Lovely! :)

Erica

Åh, hamburgare är så fantastiskt gott! :)

Skogsraah ☾

Låter jättehärligt :D

Madelene

Så gott ! :D :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Låter som du hade en bra dag! :)

Anonym

mumsigt :)

Helen

Låter mysigt!

Cajsa Lindahl

hehe jo då. ;-)

Boel

Åh så mysigt det låter och gott det ser ut :D

♫♪ sandra

gott :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress