Igår blev jag som sagt 17 år och jag vill börja med att tacka för alla gratulationer ni gett mig, det värmer! ♥
Jag vaknade upp till världens längsta och vackraste sms från min bästa vän, jag blev seriöst tårögd. Hon är bara för underbar. Jag är så nära på att publicera det för att ni ska förstå hur underbar hon är, ord räcker inte för att beskriva hur mycket jag tycker om henne. ♥ Det gjorde verkligen min dag.
 
Familjen väckte mig och jag fick massor av fina presenter, jag är så nöjd med alltihop! ^^ Bilder kommer att komma! I skolan överröstes jag med gratulationer av mina fina humanistvänner och vi gick och köpte glass, trots det ruskiga vädret. ♥
 
Efter skolan gick jag och min bestie och köpte fruktsallad innan vi begav oss hem till mig. Där kokade vi te, åt fruktsallad, pratade och gjorde allt som vi brukar göra. Jag fick även presenter och det var en röd fejkros, en ordlista med massor av uttryck jag skulle gissa och ett par örhängen som matchar ett halsband jag fick av henne en annan gång. När hon fyllde år i januari hade jag även påbörjat en novell till henne (eller ja... "roman" kanske är ett bättre ord, haha, 75 sidor lång och kapitel) som jag inte hann klart med så den fick hon och vi körde lite högläsning. Hon tyckte verkligen om den och älskar hennes reaktion, haha. ^^
 
När mamma slutade jobba fikade vi hela familjen och myste. Det var verkligen en jättebra födelsedag! Tack allihop! ♥
 
 
 
Lydia Elstig

Jättefina bilder!

Skogsraah ☾

Men vilken härlig dag det låter som att du fick :)

ebba

lät som en lyckad födelsedag, grattis i efterskott!

svar: åh tack så mycket :)
kramis

Madelene

Kul att du fick en bra födelsedag ! :)

sv: Eller hur :)

Josefine

Låter som du haft det superbra, grattis i efterskott!

sv: Tack det gick super :)

Netti

Det låter som en jättetrevlig födelsedag och vad gott allt såg ut :D

Jiminboochimchimoppa

Åhhh jag älskar dig så mycket!! Kram på dig! Jag kommer läsa Just one day typ tusen gånger! Tack så mycket! Saranghae!

Emelie Andersson

sv: Så bra att det har varit det, vädret ändrar verkligen ens humör mycket :) Jag blir alltid så pigg och glad om det är lite sol :)

Elin

Härliga bilder :)

Sara

Det var det verkligen ;)

Anita

Åh, verkade som en bra dag! :D

Linn Flink

Grattis i efterskott!
kram
http://finest.se/linnflink

♫♪ sandra

massa gott :D

Ebba

Tack så mycket :)

MATILDA ROSQVIST

åh gott :D

Alice

Vad gott allt ser ut! Grattis i efterskott!

starsinlife.blogg.se

Grattis i efterskott:)

louise

vilken mysig födelsedag :D

sara

Gott! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress