Hej!
Jag vill börja med att tacka för alla fina kommentarer och kramar ni har lämnat efter mitt förkylnings-och avsvimningsinlägg, det värmer verkligen. ♥ Tack! Nu har jag återhämtat mig ordentligt efter gårdagens incident och vi kom som sagt fram till att jag blev överhettad samt hade både mat-och vätskebrist så jag fick ett blodtrycksanfall och svimmade. Det är sådant som händer. Nu har jag lärt mig en läxa av att klä sig för varmt vid för hög feber och inte få i sig tillräckligt!
 
I alla fall, det värsta jag vet med att vara sjuk är att jag inte kan dansa! Åh, jag blir så rastlös! Jag har massor med nytt jag vill koreografera och lära mig, men nej, det kan jag inte göra. Så tråkigt. Det jag faktiskt kan göra, är att nörda dance practice-videos, hihi. Så jag gör som senast när jag var sjuk; delar med mig av några av mina favoriter!
 
CL- The baddest female (är så imponerad av barnen som dansar strax innan andra refrängen, så duktiga!)
EXO-K- History
HISTORY- Psycho
BTOB- Thriller
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Emma

Nej men stackarn! Skönt att du återhämtat dig och förstår att man blir riktigt rastlös! Kramar

Linn Strömberg

Som jag sa igår så gillar jag inte baddest female så mycket, men dansen är så sjukt kul att dansa till :D

Emma Grann Fotografi

Härliga videos! :)

Emelie Andersson

så kul att se dina favoriter, alltid bra med lite tips :)

sv: ja det hoppas jag allt att han blir :)

Cajsa Lindahl

Eller hur!? min syster är så duktig på sånt där!

hanna

hoppas du får en bra söndag !:)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Skönt att höra att du mår lite bättre! Läste inlägget under och det lät hemskt! Jag tror aldrig jag har svimmat, men däremot har jag tappat tidsuppfattningen och varit helt borta. Det händer ibland, inte så ofta. Det kan vara att jag åker buss och helt plötsligt har jag åkt förbi hållplatsen jag ska av, trots att resan är 15min lång. Det sista jag minns är att jag steg på bussen... Minns ingenting där emellan... :s

Elin

Vilka bra videos det var! :)

Emilia Åkerberg

Svar: Tack så mycket finis!! :)

Usch vad läskigt att svimma! Skönt att du återhämtat dig iaf. Kram!

Madelene

Så duktiga !

Sv: Eller hur ! :D

Nora Bååth

Härligt videos :D

Boel

Härliga videos, och bra att allt löste sig! <3

Sv: Nä men verkligen haha!

Beatrice Johansson

Dem var riktigt duktiga:)
sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress