Godmorgon!
Nu ligger jag här med tre snarkandes vänner brevid mig, så tänkte uppdatera, haha. Jag är ju en morgonperson. ;)

Igår firade jag, Frida och Ida alltså Rebecca som fyllt år. Becca trodde vi skulle ha en helt vanlig tjejkväll, men vi hade planerat mer än så. Kort sagt; hon fick ledtrådar till olika stationer där vi stod och vid varje station fick hon en liten utklädnadsgrej.

Station ett hos Frida var ett smaktest, station två hos mig var ett quiz om vår gamla klass och station tre hos Ida var ett minnestest. Det var så kul och vi spelade massor av härlig musik.

 Efter det gick vi hem till Becca och lagade mat och tårta, gick en promenad med hunden, myste med hennes kaninungar på 10 dagar, öppnade paket och bara myste. Vi var alla rätt trötta så det blev ingen lång natt. 

Snart ska vi väl gå upp och käka lite frukost och sen ska jag bege mig hemåt. Då blir det lite träning och ikväll får vi gäster. ^^ Bilder från igår kommer att komma!

Hoppas ni får en trevlig lördag, kram!



Flisan

sv: ja det vare verkligen :D

Emelie Andersson

sv: ja jag är supernöjd :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress