Måndag igen! Helt sjukt att det redan är näst sista veckan innan sommarlov, det känns verkligen inte som det.

Idag är det en kort dag och sen genrep i aulan med DeGeers Showgrupp mellan 14-17. Mycket ska fixas och vi ska prova alla kläder och så. GHAA, kan inte förstå att vi ska uppträda imorgon! Sedan klockan 18.00 ska jag och Lilly inventera på jobbet. Det brukar ta sin tid så slutar senast 22.00. En lång dag med mycket slit, men kul blir det!

Tänkte visa min enorma packning bara för skojs skull, haha. Är det uppvisning så är det! ;) Utöver alla klädesplagg ska även skoldatorn med såklart och kameran. Jag hoppas verkligen vi kan ha kvar allt i aulan över natten så man slipper släpa på det en gång till och chansen att allt får plats i mitt skåp är minimal...

Hoppas ni får en fin start på veckan, kram!








Louise

va olika de är med sommarlovet vissa har redan fått sommarlov ju :)

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

sv; Tack så jättemycket! Det är hon värd :)
Det låter ju supermysigt! Själv åt jag middag med familjen och sedan spenderade jag kvällen med min pojkvän :)

Boel

Ingen dålig lista haha!
LYCKA TILL :D

Mikaela

Sommarvärmen håller sig ju tyvärr borta så det är svårt att få den där känslan att det snart är lov! Men vi får hålla tummarna att den kommer nu!

Sv: Tack så mycket. :)

ebba

vad roligt!

svar: åh tack så mycket :) ja riktigt härligt!
kram

Sara

Åh lycka till på uppvisningen :)

Jessy

Hoppas det får plats då haha!

Madelene

Så kul med uppvisning ! :D

Linn Strömberg

Så skönt att det snart är sommarlov! Lycka till med genrepet :D

Emma

Hoppas uppträdandet går bra imorgon! :D

Emma

kul med uppvisning hoppas det går/gick bra! :)

S A N N A ♥

Åh ha så kul:D

Louise

oj va mycket :D

DirtyHeels

Ja verkligen! Haha det var ingen dålig packning :)

Sarah

SÅ himla skönt att de snart e sommarlov :)
Vill oxå ha de (A)

Jeanette

Oj, det var inte en kort packningslista det där, hoppas du får med dig allt! :) Och lycka till med framträdandet, kommer säkert gå jätte bra.

jessy

SV; verkligen :)

Lydia Elstig

Roligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress