3 maj 2015

BTS- I Need U

K-pop

Den här comebacken var så värd att vänta på. 
BTS är utan tvekan en av mina favoritgrupper och deras nya album är så bra. Det är väldigt olikt deras tidigare och är inte riktigt lika "hårt", men ändå väldigt bra.
 
Deras otroliga talang inom dans brukar visas i varje musikvideo, men i denna är det inte ett enda danssteg utan mer skådespel, något som är väldigt udda, men ändå roligt att se. Dansen som de faktiskt har live är däremot väldigt bra! 
 
Till skillnad från deras senaste comeback med låten War Of Hormone, som bokstavligt handlar om hur killar reagerar när de ser en snygg tjej, är denna väldigt seriös och allvarlig och de visar på en mer mogen sida. Jag fick faktiskt en klump i magen av den här videon, och jag vet inte om jag kommer klara av att se 19+ versionen som kommer att komma och som innehåller mer allvarliga och våldsamma scener. Än så länge har det bara släppts bilder därifrån.
 
Otroligt imponerad, de gör mig aldrig besviken. ♥
 
Josefine

Märks verkligen att du gillar dom!

sv: Ja det var kul :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress