Varning för spårat inlägg!
 
OKEJ OKEJ OKEJ NU SPÅRAR JAG. IGEN. 
EXO, en grupp jag tycker väldigt mycket om, hade comeback idag och släppte två musikvideos, både en koreansk och kinesisk! Jag och Tilda hade ingen aning om det då de bara släppt teasers, men aldrig sagt när deras comeback skulle vara och idag helt plötsligt bara kom den! Jag kollade igenom Tumblr som vanligt och såg massor av gifs från den och igår blev det officiellt att även deras album har släppts. De har inte gjort nytt sen i somras och när två medlemmar slutade blev deras comeback uppskjuten, eller något, det är komplicerat, så har väntat jättelänge.
 
Dansen är grym, låten likaså, och är så glad att de är tillbaka! Det här gjorde seriöst min dag, nu känns det som att mitt kursporv kommer gå galant, haha. ^^
 
NU ÄNTLIGEN. Himla tur att vi har håltimme nu, haha. Jag och Tilda såg de båda och freakade typ ut, SÅ BRA, ÄLSKAR DEM. ♥
 
Typ såhär kan man beskriva mina känslor just nu: AOURFOWEKNASNJCENCJIONJCNWEI ♥
 
Koreansk version.
 
 Kinesisk version.
Linn Strömberg

SÅ JÄÄÄÄKLA BRA!!!

Denise

Haha har faktiskt aldrig hört om den gruppen förr! :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress