Danny har även släppt en video till sin låt Brinner i bröstet som jag delade för några veckor sedan, och jag fullkomligt älskar den!
Väldigt simpel vilket gör den, och låten, extra stark, och även grym koreografi. Jag skulle så gärna vilja lära mig den. Åh, fina Danny. ♥
 
 
linah

han är sååå grym!!

Jessy

> Visst är dom :D

S A N N A♥

den är så braa!

ebba

svar: tack så mycket :) kul att det uppskattas!
kram

Emma

Hade svårt för den i början men gillar den mer och mer! :) skulle vara kul att kunna dansa så!

Sara

Jag älskar också den videon :) Såå fin :)

Anonym

Sv: ja verkligen :)

Boel

Åh vad fin videon är!
Inte sett den innan, super fint gjord!

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

sv; Ja men det är ju så viktigt att man kan vara det ibland :)
Hoppas du har haft en bra dag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress