Att jag lyssnar på flerspråkig musik är vid detta laget ingen hemlighet, och är något jag påpekar ganska ofta. Därför tänkte jag skapa lite olika inlägg där jag bjuder på olika sommarlåtar på lite olika språk. Jag tycker verkligen flerspråkig musik ska uppmärksammas då det finns så mycket bra musik på andra språk än engelska. :)
 
Jag kan inte säga exakt hur många språk det kommer röra sig om, men jag tror det kommer bli engelska, svenska, koreanska och kinesiska, eventuellt italienska och spanska med, men det har jag inte bestämt än. Detta blir ju självklart ett urval av låtar och inte alla låtar som ger mig sommarkänsla, det finns ju så många!
 
Så vi börjar med lite grymma låtar som ger (enligt mig, haha) riktig sommarkänsla! ^^
 
Vilken tycker du bäst om?
 
 
 
 
 
¨
 
 
 
 
N

Älskar Avicii! :)

Netti

Jag gillar också musik med andra språk som grekiska, turkiska, spanska, arabiska och mycket mer. Det är inte alltid man behöver förstå texten utan det är bara att följa rytm :-D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Ingen av dem föll i min smak riktigt, men om jag "måste" välja så väljer jag nog den första. :)


Tänkte berätta att jag har bytt blogg och numera bloggar på babustyle.forme.se. Följ gärna med mig dit! :)

Kohlers - Profilbloggare på Improveme

Så härligt med glad musik!

Boel

Massor med bra musik och tips :D
Tack!

Sarah

Kul me musiktips :)

Johanna Svensson

Kul med låt tips :)

Emma

Tycker Waiting for Love ger mig en slags sommarkänsla! :D Kram

Mikaela

Ska lyssna på de här vid tillfälle. Det är roligt med ny musik och gärna på andra språk, det ska inte underskattas. :)

Sv: Ja, hade kunnat stanna där ett bra tag till. ;)

Klara Andersson

så många bra låtar

Louise

tack för tipsen :D

Lydia Elstig

Bra låtar!

Vanessa andersson

alla var bra men bäst var nummer 2 me avicii :)

sofiaa

Riktigt bra låtar!

Sara

Jag älskar N.E.R.D !! :)

Neapocalypse och tinkerhästen Clooney

sv; ja det var jävligt tur att vi fick tag på honom annars hade han väl sprungit där än.. Hahaha!

sara

Bra låtar! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress