12 juni 2015

Skolavslutning!

Foton

Nu har jag sommarlov! ♥
Dagen började i kyrkan med en fin ceremoni där bl.a musikklasserna sjöng massor av låtar som gjorde att jag mumlade med i mina gamla stämmor, haha. Det blev tal och även utdelande av stipendier. Jag hade inte haft en tanke på stipendier då jag trodde att bara treor kunde få, men det var ett stipendie som alla årskurser kunde få, och jag fick ett! Jag blev så otroligt chockad att jag började gråta och så glad. Jag var en av två ettor på hela skolan som fick stipendie. Otroligt chockad och glad blev jag.
 
Efter ceremonin masrcherade vi upp till skolan allihop med flaggor och orkester och sen blev det avslutning separat i klasserna. Då fikade vi och pratade och skrev upp på tavlan minnesvärda saker från terminen, precis som vi gjorde innan jullovet. ^^ Våra mentorer fick även presenter som vi fixat, så fina mentorer jag har. ♥
 
Sen var det lov! Då åkte jag och Tilda hem och åt lunch, slappade i solen, tittade på serier och promenerade iväg och hade en lite photoshoot. Min fina vän. ♥
 
NU HAR JAG SOMMARLOV.
 
 
 
Johanna Svensson

Vad fina bilder och kul med sommarlov! :D

Cajsa Lindahl

jo....synd att jag inte använder klockor så ofta. :(

Denise

Vad härligt med sommarlov! :)

Emma

Så fina ni var! :D

S A N N A♥

Åh vad kul!

N

Underbart med lov!

Michailas

Skönt med sommarlov :D

Emelie Andersson

så skönt med lov :)

sv: ja det är helt underbart :) vad ska du hitta på i helgen?

Karin L

alltså hu geda mig, jag känner mig som en karaktär från Breakfast club på dessa bilder!! Så fett!

Lovisa Magnusson

Åh så härliga bilder :D När jag läser detta inlägg saknar jag skolavslutningar i kyrkan.. Vi har det i en bollhall nu för tiden.. Alltså känns ju lagom kul att sitta på skolavslutning där man vanligtvis har idrott, haha.
Hoppas du får ett bra lov :D Kramis!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress