Hej!
Lördagen igår var riktigt bra! Den började med ett grymt koreograf-och danspass på en och en halvtimme. Jag har massor med nytt på gång, både till mig själv och showgruppen! ^^
Sen åkte jag och familjen till grannstaden och gick en sväng på Dollarstore, vid kanalen och käkade lunch. Väldigt behagligt väder var det, och så mysigt att strosa runt där!
 
På kvällen kom fina Lilly hit och då blev det massor av prat och även en liten spontan photoshoot och filmande. Då jag älskar att klippa och klistra i iMovie, tänkte jag att det kunde vara lite kul att ha lite dansfilmer på mig att leka med, så det filmade vi. Dock blev det lite svårt då det kom bilar typ var tredje minut på vägen vi var på, men något fick vi ihop, haha. ^^ Får väl se om jag blir nöjd och vågar lägga ut något på bara mig...
 
Sen satte vi oss på altanen med massor av gott och mysig musik och hade det riktigt tjejigt med rosa filtar och choklad. En sådan härlig dag och kväll! ♥
 
 
 


 


 
 


Emelie

Vilken härlig dag :D

Skogsraah ☾

Låter toppenmysigt :D

Erica

Härligt med massor nytt på gång! Är alltid så kul när man känner inspiration och kommer på nya grejer! :)

Klara Andersson

vilken mysig lördag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress