23 juni 2015

BTS-DOPE/Sick

K-pop

OKEJ, som låten heter var den här videon verkligen DOPE!
SÅ GRYM!
 
Hela förra veckan släppte de grymma teaserfoton då alla var olika yrken (hotellpojke, pilot, polis, motorcykelförare, doktor, detektiv och kontorsassistent) och några byten av hårfärger hade skett, haha, så förhoppningarna var ju skyhöga, och som vanligt blev jag inte besviken!
 
Det var dock ovant att se en video till en låt man redan lyssnat sönder på, haha. Annars brukar ju musikvideos ofta komma när låten släpps för första gången. 
 
Jag älskar att det är en realtivt "enkel" video med mycket fokus på dansen då deras senaste inte hade någon dans alls, och den här dansen var verkligen helt sjuk! Om det är något BTS är, är det ju dans! 
 
Så är du dansintresserad rekommenderar jag verkligen denna! 
 
 
 
Emelie Andersson

sv: Ja det kan jag tänka mig, eftersom du är så hästintresserad :) Jag tycker verkligen att du ska åka dit :*

Cajsa Lindahl

hihi tackar..^^ tycker om dem massor! :D länk för dem finns uppe nu. Tog lite tid innan jag fick till det. :P Hade glömt bort länken men hittade igen den igen. :P

Jessy

SV; Visst är dom det! :) kram

Anonym

Sv: haha najs :D

ebba

svar: åh tack så mycket :)
kram

Ebba

Svar: tack sä mycket :)

Ha en toppen dag! Kram

Neapocalypse och tinkerhästen Clooney

sv; ja speciellt när man får det gratis! :D

Jessy

SV; Ja det borde du göra någon gång i livet, jag drar oftast på minst en festival varje sommar :D Älskar det!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress