Dagens humör: Glad!
 
Dagens mående: Bra!
 
Dagens låt: Come get it bae- Pharell Williams
 
Dagens vill ha: En ny sommarlångklänning!
 
Dagens klädsel: Just nu jobbkläder (börjar om 10 minuter) bestående av beiga byxor med röd tröja, men innan jag kom, och i eftermiddag, hade jag min blå långklänning och vit kofta.
 
Dagens frisyr: Uppsatt!
 
Dagens längtan: Eftermiddag!
 
Dagens planer: Jobba 8.30-15, sen ska jag träffa fina Vilma.

Dagens beroende: Vatten!
 
Dagens diss: Att jag jobbar när det är så vackert väder, haha. Nejmen, det är okej, det är svalt i butiken.
 
Dagens hiss: Vädret!

Ha en fin torsdag, kram!
 
 
Anonym

Bra lista, den ska jag nog se till att göra någon gång. Ha det bra, kram

Skogsraah ☾

Önskar att det var lika fint väder här!

Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Profilbloggare

Skönt att du är på bra humör, själv har jag endast varit trött och seg idag, blä på det!

Linn Strömberg

Kul inlägg :D

Emma Engström

Härligt att du mår bra och hissar verkligen vädret! :D

Emelie

Så härligt inlägg! Hoppas att du får en fin helg ♡

linah

kul att du mådde bra:D!
ha en suuperhelg<3

Anonym

Sv: ja verkligen :D

Anonym

Sv: ja verkligen :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress