28 juli 2015

Rörd till tårar.

K-pop

Om det är en grupp som borde få betydligt mycket mer uppmärksamhet inom branschen är det BTOB. De är bland de första jag hörde och fastnade för och är verkligen så begåvade.
 
Nu hade de efter en väldigt lång tid, äntligen en comeback igen och den tog mig verkligen med storm. Seriöst, när jag såg originalmusikvideon och hörde låten, grät jag. Jag vet egentligen inte varför, det var bara så vackert alltihop och både glatt, sorgligt, hemskt och lyckligt. Det var inte som en musikvideo, det var som en liten kortfilm och det var så tydligt vad som hände, även om man inte förstod orden. De lyckas alltid beröra mig.
 
Deras röster är så fantastiska och får mig både att brista och bli alldeles varm. Så vackert. De är så duktiga och den här comebacken var värd att vänta på. De gör så ofta låtar med mer betydelse med, och det gillar jag.
 
Här delar jag dansversionen istället för den vanliga musikvideon till låten då jag finner dansen väldigt fin, men lyssna på rösterna ordentligt, speciellt mot slutet när de verkligen tar ut och höjningarna kommer. ♥
 
BTOB- It's okay.
 
Emelie Andersson

sv: Ja jag förstår att du saknar henne, när drar det igång igen? :) Du får köpa något fint till henne <3

Jessy

Go låt!

Linn Strömberg

Så himla fin!!

Netti

Vilken mysig låt! :-D

louise

Åhh va fin !

JoJo

har aldrig hört talas om den gruppen, ska ta och lyssna på låten :)

sv; ja, visst är det? jag älskar tattoos! :)

Cajsa Lindahl

Ja, det är hon verkligen! :D Älskar Nanne sååå mycket! :D

Emelie Andersson

Kul när man hittar sina favoriter :)

sv: Ja jag kan förstå att du gör det :) ska bli kul att få se dig lycklig med henne igen och förhoppningsvis något klipp här på bloggen (a) <3 det tycker jag verkligen att hon är värd och speciellt från dig <3

Klara Andersson

bra låt!

Johanna Svensson

Vad fantastiskt för dig, kul att de är tillbaka :)

Elin

Vackert!

Lina

Vackert!

Boel

Gud vad fin :D

N

Så fint!

Erica

Jättefina röster! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Låter som en himla fin låt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress