Hej!
Det blir en jättesnabb uppdatering nu, haha, har lite Wi-fi. Vi spenderar mycket tid på stranden och äter god mat. På kvällarna blir det mycket turer i centrum och promenader. Ca 35 grader varmt och 28 grader i vattnet. Jag har fått en rejäl solbränna utan att bränna mig någonting, heja!

På måndag bär det av mot Italien!
Hoppas ni har det jättebra, jag skriver självklart mer om resan när jag kommer hem.

Kram!

Solnedgång på en vacker gata häromdagen.


Linn Strömberg

Åh jag är sååå avis Aliiiice!

Louise

åh va roligt :)

Lydia Elstig

Åker till kroatien om en vecka!

Hanna Andersson

Åh vad härligt att vara utomlands. Själv drömmer jag mig bort till sommarvärmen varje dag, vill sååå gärna bara slänga mig på en sista minuten någon av de här sista dagarna på sommarlovet!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress