Idag: Rätt lösa planer, men har redan tränat och koreograferat. Det kan bli lite mer av detta senare idag. Funderar på att börja packa lite till Kroatien/Italien (en vecka kvar!), se lite serier och så. Ikväll ska vi till farmor och grilla!
 
Lördag: Oklart på dagen, men förmodligen dans här med. På kvällen kommer fina Vilma hit och vi ska ha myskväll!
 
Söndag: Mellan klockan 10-13 har syster avslutning på ridlägret som hon varit på i en vecka. Det har varit så tomt att inte ha henne hemma, haha, så blir lite skönt att ha hem min fina syster igen På kvällen kommer bästis hit och sover över!


Källa: Pinterest.com 
 
JoJo

låter som att du har en bra helg framför dig :)

sv; ja det blev verkligen stor skillnad, är nöjd med resultatet :)

Linn Strömberg

Låter härligt :D

Erica

Låter som bra planer för helgen! :)

Sanna | Beauty & Design

Låter som en härlig helg :) Kram!

Emelie

Låter som en fin helg :D

Sarah

Myskväll e aldrig fel :)

Cajsa Lindahl

hehe ja jag ÄLSKAR henne! :D Ville gå på henne när hon va i Sverige på turné men antar att jag får gå nån annan gång för jag hade inte råd. :(

btw, jag funderar på att börja "vlogga" igen. Har inte gjort det på flera år, men jag vet inte än. Du är en av de som läser och kommenterar min blogg mest så jag frågar dig. ;-)

Emelie Andersson

Sv: ja det ska bli sjukt roligt. Hoppas att jag får se Douglas och Peder mest faktiskt :) du får se till att åka igen nästa år. Ja det hoppas jag med, håller tummarna för det! :) <3

Klara Andersson

härliga helgs planer!

Madelene

Låter som du kommer ha en bra helg :)

sv: Eller hur ! :D

DirtyHeels

Ja det ska bli jattekul! :) Later som du har en mysig helg planerad :)

Johanna Svensson

Kul att din syster kommer tillbaks! :)

Cajsa Lindahl

Ja, jag ska försöka vara ute i god tid om hon kommer till Stockholm på turné igen! :)

ja jag tyckte det va superkul men blev internetmobbad för det. Men denna gång funderar jag på att göra det lite annorlunda för då använde jag videobloggningen som utfyllnad när jag inte hade något att blogga om så videoinläggen va totalt meningslösa och det fanns typ ingen anledning till att jag gjorde dem men nu tänker jag bara videoblogga när det händer något! :P

Jeanette

Låter som en bra helg :)

N

Låter som en rba helg :D

JoJo

sv; ja den är riktigt snygg :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress