6 juli 2015

Hästabstinens.

Hästar

Var och lämnade syster på ridläger igår. Jag fick sådan hästabstinens så var tvungen att följa med, haha. Det känns lite tomt nu när hon ska vara borta en vecka. Min fina syster. ♥
 
Vi stannade vid sommarhagen på vägen hem för jag ville se om Gypsy var där, men såg henne inte. Syster messade även på kvällen när de fick reda på sina hästar och sa att Gypsy är ledig från läger denna vecka så hon är förmodligen i en annan hage. Åh, vad jag saknar henne. ♥
 
 
 
 


Linn Strömberg

Åh Gypsy är så fin!

Johanna Svensson

Hoppas hon får det trevlig på lägret :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Sista bilden var ju bara så söt :)

Jeanette

Åh vad mysigt med hästar :) Saknar ridningen lite när jag ser dessa bilder.

Jessy

Men vilken fin bild på er!

MATILDA

Åh vilken fin häst :)

Boel

Får också hästabstinens ibland, haha ;D

Madelene

Så kul med ridläger ! :)

sv: Eller hur ! :D

MALIN

Vilka härliga bilder! Det är så mysigt att rida :)

Sara

Låter som en mysig dag och så fina bilder <3

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Superfina bilder!
sv; Tack, kul att du gillar det :)

ebbae

svar: ja men verkligen :)

Julia

Riktigt härliga bilder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress