28 januari 2015

Skola.

Okategoriserat

Hej!
Mådde bättre idag så tog mig till skolan. Så kul att träffa mina vänner igen! ^^ De får mig alltid att skratta. Började med ett naturkunskapsprov om genetik och genteknik och det kändes bra. Sen rullade dagen på som vanligt. Meningen var ju att vi skulle ses med showgruppen, men av lite olika anledningar blev det inte riktigt så. 

Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, tecknat lite och tagit ett bubbelbad, väldigt lugn kväll. ^^ Hoppas ni har en fin kväll!



MADDISENJ.SE

Härligt att du mådde bättre idag och att provet kändes bra!

Denise

Vad härligt med ett bad! :)

MATILDA

Så mysigt, älskar att bada :D

Boel

Skönt att du mår bättre :)

Sv: Tack!

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så härligt med ett bubbelbad :)

Beatrice Johansson

Så skönt att det kändes bra efter provet och att du mår bättre:)
sv; Den är supergosig:) Kramisar♥

Hanna Andersson

så mysigt, älskar bad!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress